20 Temmuz 2012 Cuma

VW Think small/ Küçük düşün

                                     

Bir diğer VW reklamı da "Think small". Bir önceki yazıda bahsettiğim gibi Amerika pazarında ki araçların çok büyük olması, fazla benzin yakması, park yeri bulmakta zorluk çekilmesi, sigorta masraflarının fazla olması, tamir ve bakım masraflarının yüksek olması gibi unsurlara gönderme yapılarak "Küçük" olmanın başta ekonomik olmak üzere diğer avantajlarından bahsedilmiş. Görüldüğü üzere çok sade tasarlanmış bir reklam daha, VW kampanyasının tümünde göreceğimiz çok zekice yazılmış bir metin ve etkili bir slogan. İlerde kendilerinden bahsedeceğim Helmut Krone ve Julian Koening'in Bernbach önderliğinde yaptığı güzel işlerden birisi.
"Küçük" ürünlere alışkın olmayan insanlara, bunun avantajları daha etkileyici bir şekilde anlatılamazdı bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder