“Kamuoyunu ölçmekle o kadar meşgulüz ki, onu şekillendirebileceğimizi unutuyoruz. İstatistikleri dinlemekle o kadar meşgulüz ki, onları yaratabileceğimizi unutuyoruz." Bernbach
21 Temmuz 2012 Cumartesi
Avis We try harder
Bir diğer önemli Bernbach kampanyası da Avis araç kiralama şirketi için yapılandır. Burada kullanılan slogan " We try harder ", bu dönemde araç kiralama sekörünün lideri Hertz firması ve reklamda Avis'in 2. olduğu için daha çok çabaladığını söylüyor ve artılarını ortaya koyuyor. Metnin sonunda da esprili bir şekilde " Biz de sıra daha kısa " deniyor. Tabi bu reklam o dönemlerde çok ses getiren bir reklam oluyor. Duruma çok farklı bir şekilde yaklaşılmış ve 2. olmalarının avantajlı yönleri ortaya çıkarılmış. Bu konsepti pek çok firma o günden bu yana kullandı ve eminim kullanmaya da devam edecek. Benim agresif ve farklı reklamlarını sevdiğim Ally Gargano ajansı ise Hertz firması için daha sonra bu reklama cevap olarak bir reklam hazırlıyor. Onlar da bu reklam da neden birinci olduklarını biraz da esprili bir dille anlatıyorlar, dediğim gibi Ally Gargano gerçekten cesur bir reklam ajansı ve enteresan işleri var. Bu ajansa ait başka reklam örneklerini ilerde paylaşacağım.
Etiketler:
Ally Gargano,
avis,
bernbach,
ddb,
global reklam,
Hertz,
reklam,
we try harder
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder