“Kamuoyunu ölçmekle o kadar meşgulüz ki, onu şekillendirebileceğimizi unutuyoruz. İstatistikleri dinlemekle o kadar meşgulüz ki, onları yaratabileceğimizi unutuyoruz." Bernbach
12 Ekim 2013 Cumartesi
The Economist reklamları
Meşhur "The Economist" reklamlarından bahsetmek istedim. David Abbott iş basın ilanlarına geldiğinde tam bir dahi ve belki de sektörün en iyisi, yukarıdaki reklamı da çok ince bir hamleyle reklamcılık tarihinin en iyi reklamları arsına sokmuş. "I never read The Economist" yani "The Economist'i hiç okumam." Burada her şey çok sıradan hatta reklamı yapılan The Economist dergisi için negatif bir söylem, fakat altındaki küçük puntolarla bu cümlenin kime ait olduğunu belirten yazı işin rengini bir anda değiştiriyor. "Management trainee, Aged 42" yani "Yönetici adayı, Yaş 42", bir yönetici adayının okulu bittikten sonra bu pozisyona başladığı düşünülürse 42 yaşın MT olmak için çok geç bir yaş olacağı ortadadır. Yani bu lafı söyleyen kariyerinde başarısız olmuş ve geç kalmış birisidir. Dergiyi okuyanların başarılı profesyoneller olduğu vurgulanıyor. The Economist reklamlarını incelemenizi tavsiye ederim.
Etiketler:
advertising,
basın ilanı,
David Abbott,
reklam,
the economist
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
PokerStars Casino & Sportsbook Review & Bonus Code
YanıtlaSilPokerStars is rated 4.4 남양주 출장안마 out of 5 by our members and 33% of them said: "liked it". By clicking "join today", 익산 출장마사지 you agree 김제 출장안마 to 청주 출장마사지 our use of cookies. The Rating: 인천광역 출장샵 4 · Review by JC Thomas