“Kamuoyunu ölçmekle o kadar meşgulüz ki, onu şekillendirebileceğimizi unutuyoruz. İstatistikleri dinlemekle o kadar meşgulüz ki, onları yaratabileceğimizi unutuyoruz." Bernbach
16 Ekim 2012 Salı
"Big Four" Publicis ve Interpublic
Publicis ise Fransa merkezli bir şirket, bu dört şirketin yapıları birbirlerine benzemektedir. Publicis'in bünyesindeki önemli ajanslar ise Leo Burnett, Saatchi and Saatchi ve Bartle Bogle Hegarty olarak sayılabilir. Dentsu ile stratejik iş birliği içerinde olan şirketin kuruluşu 1926 yılıdır.
Interpublic'de Omnicom gibi Amerika merkezli bir şirket, şirketin bünyesindeki önemli ajanslar Mccann-Erickson, Lowe ve Draftfcb olarak sayılabilir. Mccann-Erickson'da meydana gelen finansal bir krizden dolayı grup zor bir dönem geçirse de yönetimlerde yapılan değişiklikler ve yenilenmeler, krizden belki de daha güçlü bir şirket olarak çıkmasına olanak sağlayabilir.
Etiketler:
agency,
global,
IPG,
leo burnett,
Mccann Erickson,
publicis,
reklam
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder